14.11.2016

Arjen pikkuapulaiset: Peltorit



Heippahei Kiukkumutsin keittiöstä! Akuuttina apuna heikkohermoisuuteen toimii Peltorit. Ihan oikeasti, suosittelen. Olen 101 % varma, että ruokaa odottava fortissimosopraano olisi saanut pinnani räjähtämään miljoonaksi sirpaleeksi kiljunnallaan. Mutta Peltorit pelastivat. Onnistuin jopa paijailemaan kirkujaa ruoanlaiton välissä.




Oikeasti kirjoitin pitkät pätkät ihan muusta. Mutta ei, ei siitä aiheesta saa blogikelpoista tekstiä. Mua välillä pelottaa lähitulevaisuuden haasteet ja omat (ja perheen) voimavarat. Siinä lienee tiivistetyin lause, jonka jopa uskallan vielä julkaistakin...



6 kommenttia:

  1. Voi hitsi mua kyllä alkaa aivan vaivaamaan mitä haasteita teille lähitulevaisuus tuokaan 😅

    VastaaPoista
  2. Voi hitsi mua kyllä alkaa aivan vaivaamaan mitä haasteita teille lähitulevaisuus tuokaan 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää ehkä tehdä jotkut leikkikenttätreffit tms, niin voin valottaa tarkemmin. ;) Tyttö tossa yhtenä päivänä kyselikin, että "mikäs sen minun ystäväni nimi olikaan ja miksei me olla nähty pitkään aikaan?!" Kurjaa, kun jo nimikin unohtuu! ;D

      Poista
    2. No niin pitää 😉 tai tuutte käymässä meille vuorostaan. Voi ei, kauhiaa ku ystävän nimi aivan unohtuu, nähdään pian! 😊

      Poista
    3. No niin pitää 😉 tai tuutte käymässä meille vuorostaan. Voi ei, kauhiaa ku ystävän nimi aivan unohtuu, nähdään pian! 😊

      Poista
    4. Sekin sopii! 😉 Ensi viikko vaikuttaisi ainakin vielä mukavan väljältä. 🙂

      Poista