6.6.2016

Siskon yo-hulinoista




Viikonloppuna juhlittiin sisarussarjan viimeistä ylioppilasta. Lauantaina fiilistelin ihmeellistä riippumattomuutta, kun olin matkassa kahdestaan Miukun kanssa. Mukautujavauva kulki tyytyväisenä kainaloisena koko repaleisen päivän. Tirsat hän nukkui autossa, kun kuskasin siskoa kavereiden juhlissa. Koulun juhlassa hänestä oli ihan parasta stipendien jako, kun sai taputtaa koko ajan. Siinä kohtaa sisko ansaitsikin sekaisin menneiden laskujeni mukaan neljät tai viidet aplodit. Vau!

Sunnuntaina olin keittiöpiikana varsinaisissa juhlissa. Paljon kävi tuttuja, joiden kanssa ei pitkään aikaan olla nähty ja juteltu. En kuitenkaan osannut irrottautua roolista, vaan juttu luisti tapaan "Otatko kahvia? Jätänkö maitovaran?" Illalla yliväsyneenä olisin ehtinyt pysähtyä keskusteluihinkin, mutta sillä hetkellä vireystaso oli jotain sitä luokkaa, että "Heehheheehee, tissit, eeeeheheeee." Voitte arvata, mistä kohtaa viikonloppua oheiset kuvat ovat...




Ihana, ikimuistoinen viikonloppu. Illan viimeistä kuvaa ottaessani Sisko nönnötti epämääräisellä äänellä, että "laitat tietysti tämän kuvan blogiin ja mainostat mun instagram-tiliä". Joten totta kai teen niin, vaikken tiedäkään, vitsailiko se mun blogiharrastukselle vai oliko tosissaan. Hienoja valokuvia tilillä kapaska16.



2 kommenttia:

  1. No vau mikä juttu ja silti mulla tuli tippa (iso) linssiin .Kiitos kun autoitte muoria selviytymään viikonlopusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Nyt vaan relaatte siellä sitten! Juhlat on kunnialla hoidettu! :)

      Poista