10.8.2015

Country girl










Mun kaltainen muotibloggari voi puhua vaatteista ja pukeutumisvinkeistä vain sen verran, että Halppiksissa on nyt alehinnat puoliksi. Maksoin country girl -paidasta 3,25 €. Saman verran, kuin tyttären tennareista. Ja kaksista lenkkareista 7,5 €/pari.

Mr Pii nauroi mun countrylookille ja lietsoin hilpeyttä vielä kiskaisemalla bootsit jalkaan, paidan solmuun ja kitaran kainaloon. Että "ota musta kuva" ja silleen. Mutta sitten ulkona olikin siilivauva! Voi toista! En oo tainnut täällä kertoa, että meillä oli aikoinaan afrikkalainen kääpiösiili Hertta lemmikkinä. Tuli ihan Herttuatar mieleen tuosta tuhisevasta pallerosta!

Kuvissa näkyy mun magee kimalleklönttikynsilakka ja magee mammamaha. Muotibloggaukseen liittyen tiedän kertoa, että molemmat ovat nyt pinnalla. Pehmeät normivartalot arpineen ja kökkärekynsilakat. Että en mä nyt niitä muuten esittelis.

(Päätä itse, että ihan vitsillä, vai ihan pokalla.)






6 kommenttia:

  1. Oi Hertta! Ihana siilirouva! Kun esitän pojalle mitä siili sanoo, tulee monesti Hertta mieleen.

    Ja olet kyllä tyylikäs. Mulla on vaan toi maha, kynsilakkojen sijasta mulla on multaa, porkkanan oranssia ja mansikan punaista kynsien alla. Onks se in?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin lasten puheissa Hertta on "meijän siili", vaikka esikoinen on ollut 1-vuotias, kun Hertta läks. Mutta puhuvat siitä, niin kuin "muistaisivat" hyvinkin. ;)

      Mun mielestä oranssi ja punainen kuulostaa just inniltä! :D

      Poista
  2. Hihihi, way to go! Tosi söpö siilivauva!

    VastaaPoista