14.2.2013

Ystävyyttä pyyhkeessä

Ihanaa ystävänpäivää Ystäville! Mulla on teitä ikävä...

Tänään on päivä, jolloin hoidan asioita (mm. päiväunikiukuttelevia lapsia) sisällä toppatakki päällä ja ulkona puolipukeissa. Ystävänpäivätoivotuksiin unohtuu varmaankin vastata, vaikka vielä onkin vakaa aikomus. Mikään ei suju mutkitta ja kahvi seisoo toista tuntia pannussa. Siksi piipahdan vain pikaisesti täällä lisäämässä teille ihanan ystävänpäiväkuvan:




Minun vauvapyyhe. Eikös ookin ihan mielettömän ihana? Muistan kääriytyneeni tähän jossain uimarannalla, samalla reissulla, josta muistan isoja puutarhatonttuja. Oon aina pitänyt sitä mun ensimmäisenä lapsuusmuistona, mutta oikeasti mulla ei oo mitään käsitystä, minkä ikäinen oon silloin ollut. Ja että onko mulla oikeasti ollut juuri tämä pyyhe. Ja että oliko ne tontut edes samassa paikassa. Mutta ajatus on jotenkin taianomainen.

Iloitsen teistä, Ystävistä. Olisi niin kiva viettää tätä päivää ihan oikeasti kanssanne kahvitellen ja kuulumisille hihitellen!

3 kommenttia:

  1. Paikka oli vääksy ja joku kartano siinä lähellä en muista nimeä,kysy siskoltas. Ja kyllä se varmaan oli tuo pyyhe,taisi olla vuosi 86.

    VastaaPoista
  2. (tämä kerrotaan sillä veljemme kaikki tietävällä äänellä, tiedät varmaan)

    Ja kyseessähän on tosiaan Urajärven kartano, joka sijaitsee jonkin matka päässä Vääksystä. Nyt se on tosin remontissa. Toissa kesänä käytiin Vääksyssä ja olisin halunnu käydä siellä, mutta ei päästy. Ja oon lukenut pari siihen kartanoon ja viimeisimpiin omistajiin (sisarukset Elisabeth ja Hugo.. ehkä..) liittyvää kirjaakin. Ja niiden takia olisin siellä halunnut käydä. Mutta ehkä sitten joskus toiste.

    VastaaPoista
  3. Heheh, onneksi mun muistojen ei tarvi olla aukottomia, kun mulla on nää muisti-ihmiset elämässäni! ;D Näin se on aina mennyt, kiitos siitä! ;)

    VastaaPoista